Prints van Studio Esinam

Prints en posters, ik durf toe te geven dat ik er een beetje verslaafd aan ben. Ik zou er kunnen blijven kopen. En dat doe ik ook. Het is namelijk fijn om wat af te wisselen en ze om de zoveel tijd te herschikken of van plaats te veranderen. Een print van de Eleviations series van Studio Esinam staat zeker nog op mijn verlanglijstje. De Zweedse Studio Esinam portretteert in hun ‘Elevations series’ de architectuur, bezienswaardigheden en andere bekende gebouwen van een stad op een minimalistisch manier, maar met enorm veel precisie en detail. Tot nu toe hebben ze Parijs, Tokyo, Berlijn, Stockholm, Göteborg, Brooklyn en Londen in hun collectie!

Berlin_Elevations_detail_by_studio_esinam_2048x2048 Goteborg_landmarks_studio_esinam_1_2048x2048 Kobenhavn_Elevations_detail_by_studio_esinam_2048x2048 Stockholm_landmarks_studio_esinam_1

(Source: Studio Ensinam)

Getagged , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

