Brand Crush: L:A Bruket

kosmetyki-la-bruket (6)

Ik ben helemaal weg van het design van dit Zweeds verzorgingsmerk. De zeepflacons, tubes en potjes van L:A Bruket mogen echt gezien worden in je keuken en badkamer. Ze doen me denken aan oude apothekersflessen en -potten. Zo anders dan de meeste zeeppompjes en shampoos. Naast het mooie design zijn de producten ook nog eens puur biologisch, nog een plus! Ik heb me alvast de hand- en lichaamszeep van wilde rozen aangeschaft.

Labruket_Housenr23d799c2c7b0763d88430c6d4101cf5783 mittvitahusblogspot

(Pictures by me2, 3)

In Hasselt zijn een aantal producten van L:A Bruket te vinden bij JADE. In Antwerpen o.m. te koop bij STAY.

Geef een reactie

